Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Badrummet före och efter!

2009-02-28 19:16:56 i Inredning


Badrummet före.


Badrummet efter.


Man kan välja mellan två olika slags belysningar. Här är den svagare och "lugnare" belysningen. Den som får en att stå i badrummet i en kvart för att borsta tänderna!

Patriks älskade krokar och det nya duschmunstycket.

Skåpet efter en vitmålning.

Före målningen såg det ut såhär.

Det ska upp lite hyllor och småjox innan allt är färdigt, men nu trivs vi betydligt bättre än innan i vårt badrum!

Kommentarer

Ida
Verkligen jättefint! Vilken skillnad! Ska bli kul att se det i verkligheten också på tisdag. Nu blev jag sugen på att börja fixa i vårt badrum... :)
Jäklar så snyggt, nu vill jagockså renovera!
Anonym
Det blev kanonfint, bra jobbat av Er.



Ann-Marie
Mamma
Jättefint ! Nu blev det ett rum att mysa i.

Kram mamma !
Emma
Mycket fint! :) Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig !

Skriv en kommentar