Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vaccinerad!

2009-12-10 14:58:43 i Allmänt

Nu har jag och Patrik vaccinerat oss! Det gick hur bra som helst. Vi gick till vårdcentralen med Japp och mötte upp Marcus som redan tagit vaccinet. Marcus fick hålla Japp medan jag och Patrik gick in. Det hela gick på fem minuter och vårdpersonalen ska ha all cred; det gick smidigt, de var trevliga, allt var organiserat. Måste erkänna att jag blev lite besviken på själva stickmomentet. Det kändes ju knappt! Många av de jag känner är spruträdda och såklart påverkar ju det också en själv, men jag satt och pladdrade på med sköterskan och Patrik och vips var jag stucken och utbrast:
Är det klart?! Var det allt?

Nu får vi vänta på eventuella biverkningar. Hoppas vi klarar oss från sådana, i alla fall av allvarligare natur.

Skriv en kommentar