Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag har klippt mig!

2009-12-20 13:43:04 i Allmänt































Nej, det har jag inte. Men ibland blir jag väldigt sugen!

Kommentarer

Jag tyckte alltid du passade så bra i ditt korta hår. Jag saknar det lite, för det var verkligen du, eller så berodde det på att du såg ut så, när jag lärde känna dig. Har fortfarande ett skolkort på dig med den frisyren.

Skriv en kommentar