Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Gåvor.

2009-12-09 14:40:55 i Allmänt

Efter konserten i fredags fick jag två fina gåvor av Jessica och Alexandra.


En adventskalender och en ängel!


Adventskalender fick jag av Jessica som en liten påminnelse om att inte äta upp all choklad på en gång utan bara äta en bit varje dag, haha! Tack vännen!


Alexandra hade knåpat ihop en ängel av fina pärlor och ståltråd som jag fick. Tack! Nu funderar jag på var den ska få bo någonstans. Den ligger just nu på ljusbrickan på vardagsrumsbordet och när jag kikar på tv håller jag den i handen som ett litet gosedjur, haha!


Skriv en kommentar