Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tid.

2009-08-12 21:19:29 i Allmänt

Ikväll ska jag ställa alarmet på 05.25 bara för att stänga av det och somna om imorgonbitti när det ringer. Lycka.

Kommentarer

Då kan du ju skänka en tanke till mig som förmodligen arbetar mig svettig vid den tiden. :-)



Jag vet inte om jag är ledig på måndag men det spelar ingen roll för någon stund på dygnet ska jag väl ha över iaf.
Haha, you do that! Sov lite åt mig med

Skriv en kommentar