Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Musik, minnen och choklad.

2009-08-07 22:17:31 i Musik!

Sitter här och grejar med musikinlägget jag ska göra. Har ju blivit utmanad av Anna att länka en hel massa youtube-klipp på musik jag lyssnar på vid särskilda tillfällen. Det tar sin lilla tid. Som ni vet är ju musik mer än bara ljud och text för mig. Musik är lite av mitt levebröd kan man säga. När jag sammanställer en sån här lista börjar jag tänka på alla minnen jag har och då måste jag vila lite och äta av chokladen som Patrik köpt till mig som uppmuntran till min jobbhelg. Fyra arbetsdagar kvar nu. Fyra..

Skriv en kommentar