Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hejdå Umeå och HEJ Grekland!

2009-08-22 00:04:45 i Allmänt

Om 12 timmar sitter vi på ett plan till sol, värme och tsatsiki. Känns skönt att åka från Blåsvädersumeå och senaugusti. Kan inte annat än vara nöjd över mig själv över denna slitsommar. Kommer att hålla mig långt borta från internet under denna vecka och bara fokusera på böcker, Patrik, upplevelser och pittoreska restauranger i bergen.

Love/C


Kommentarer

Ann-Marie
Önskar trevlig resa, sköt om Er, håll hårt i plånboken. Jag är bara LITE avundsjuk.



Kramar Ann-Marie
Mamma
Ha en underbar vecka i Grekland. Imorse var det +-0 hemma i Vilhelmina men dagen ser ut att bli kanonfin.

Kram Mamma !
Jag

är

inte

avundsjuk.

inte

alls.



Ha en toppenresa! Bilder vill vi se sen :] Kram

Skriv en kommentar