Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En samling sånger

2009-04-14 15:14:37 i Musik!

Blev utmanad av Anna! Besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel. Välj artist: Lisa Ekdahl

Är du kvinna eller man?: Olyckssyster
Beskriv dig själv: Nästan glad
Vad tycker du om dig själv?: Hon förtjänar hela himlen
Beskriv var du bor för tillfället: Öppna upp ditt fönster
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka?: Om jag snubblat efter vägen
Favoritfärdmedel: Vem vet
Din bästa vän är: Främmande fågel
Din favoritfärg är: Bortom det blå
Hur är vädret?: På jakt efter solen
Favorittid på dagen: I tveksamhetens tid
Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta?: Natten skyddar de älskande
Vad är livet för dig?: Det bästa vaccinet
Det bästa rådet du kan ge?: Flyg vilda fågel
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?: Att älska är större
Favoritmat: Dom band som bilder mig
Dagens tanke: Gitarren i knät
Hur skulle du vilja dö?: Finna ro
Din själs nuvarande tillstånd: Jag bara vet
Felen du kan leva med: Du sålde våra hjärtan
Ditt motto: Inte kan ödet vara så hårt

Jag utmanar: Emily, Alexandra, Sabina, Idamari och Ida!

Kommentarer

Anonym
Om jag snubblat längs vågen e min favorit. 2a avenyn i kväll?
SV: Ja. Den är riktigt skön! Min vän Idamari sjöng sjöng och spelade den med hennes ensemblegrupp under gymnasiet! SÅKLART det blir 2a avenyn ikväll, jag har redan börjat tagga upp!
Mäh! Inte utmana mig.... hmpf. Jag gör det ändå, sådeså!

Skriv en kommentar