Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Run, run, run, run.

2009-04-08 18:07:10 i Träning

Igår var jag och tränade med min älskade vän Jessica. Hon har varit i USA i tre veckor och var brun som en pepparkaka! (Min vinterbleka hud syntes därmed ännu tydligare!).Det var så kul när Jessica ringde i måndagskväll:

J - Nu är jag hemma!
C - Ja, äntligen!
J - Vad ska du träna imorgon?
C - Jag tänkte gymma lite innan skolan, typ vid 8.
J - Bra! Då ses vi 8!

Jag gillar sånt. Pang på liksom. Ikväll ska jag på en löprunda med Alexandra. Det är bra med tränande vänner, då blir man extra motiverad!


Kommentarer

Jessica
Man kan ju inte hympla, det är lika bra att vara rak på sak ;) ska du träna nått på fredag?

kram
Jessica
man ska inte hymla, det är lika bra att vara rak på!!ska du träna nått på fredag?

kram
Du har så rätt så! Jag hade tänkt vila, men om du vill köra nått pass är jag med! Vi kan ju höras! Kram!

Skriv en kommentar