Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Firande dag 2.

2009-04-25 22:07:13 i Allmänt


Mamma och pappa kom med världens finaste orkidé!


Mamma hade bakat en påsktårta, en av mina favorittårtor som jag såklart önskat mig!


Världens finaste familj.




Patrik spelade och sjöng "Under månen" (Lars Winnerbäck). Det var fint.



Och så spelade vi lite till. Patrik gitarr och jag munspel. Lägg märke till min fokuserade min,


Bästa, bästa Thimmie. Promenad efter sockerchocken av allt fika!



Kommentarer

Mamma
Tack för en trevlig helg !

Vi ses igen på onsdag.

kram Mamma!

Skriv en kommentar