Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En stolt flickvän!

2009-04-14 18:24:57 i Studentlivet

Patrik slutade 16.30 idag så han kom direkt från skolan och mötte upp mig på Coop där vi skulle handla tillsammans. Han  gav mig världens största kram och berättade om en glad nyhet. Han blev kursetta på anatomitentan! Jag är så stolt så jag inte riktigt vet var jag ska vägen! Så himla duktigt gjort tycker jag.


Västervik, juni 2008.

Kommentarer

Caroline
Sv: Tre journalistprogram, Sundsvall, Luleå och Kalmar. 4 fristående kurser i Umeå, Socialpsykologi A, Medie och kommunikationsvetenskap A, Sociologi A och Genusvetenskap A (fast den kursen är redan bort räknad, eftersom båda har platsgaranti och jag rangordnade Sociologi före.).

Oki :) Tack!
Sv: Tre journalistprogram, Sundsvall, Luleå och Kalmar. 4 fristående kurser i Umeå, Socialpsykologi A, Medie och kommunikationsvetenskap A, Sociologi A och Genusvetenskap A (fast den kursen är redan bort räknad, eftersom båda har platsgaranti och jag rangordnade Sociologi före.).

Oki :) Tack!
Sv: Jag vill läsa journalist, men det är tyvärr väldigt svårt att ta in :/ Så, socialpsykologi kanske?
Låter som en plan! Känns fint ändå, att kanske få åka upp till umeå en gång i månaden. Dämpa norrlandscravingens lite. Härligt med tillgång till extrajobb hörrudu, trivs du där då? Grubbla på du, det måste man få göra ibland också. Sköt om dig nu och ha en toppendag (har ni kanske lika soligt där uppe som vi har här nere?) Kram!
Ann-Marie
Vad stolt jag blir över Patrik som är så duktig.

Det var längesen ni var och hälsade på.

Kram
Jag har glömt berätta att vi har schäfervalpar :)
Sv: Haha, vad negativ du är :P Med rätt drivkraft så kan man lyckas med vad som helst, då spelar det ingen roll om marknaden är liten :P
Sv: De är 16 dagar gamla idag, och man har kvar de i 8 veckor innan man kan sälja dem, You do the math :P

Skriv en kommentar