Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Eftersläntarfirardagen!

2009-04-27 22:26:12 i Allmänt

Ikväll hade jag som sagt ett uppsamlingsheat för dem som hade förhinder under mitt födelsedagsfirande i fredags.


Jessica kom!


Och hon lärde mig hur man gjorde en zen-buddistisk meditation.
Lägg märke till min "snartbryterjagutigapskrattmin"!




Marcus och Alexandra kom också hit och fikade, pratade och skrattade!


Och Fredrik kom också och fikade!


Jag visade dem ängeln jag fick av Göran och Elisabeth. Ludvig trodde att det var en fågel och Fredrik trodde att det var ett får. Jag gillar fulsnygga änglar. Det är dem som är de sötaste!

Nu är jag trött i huvudet. Jag har redovisat mitt grupparbete idag och sjungit i en 100-mannakör med ledning av en dirigent som var helt vild så nu ska jag pussa på Patrik och sen sova!


Kommentarer

Fredrik
Korrigering! Jag trodde det var ett troll! :D
Fredrik
Rätt ska vara rätt :)



Tack för fikat! Det var gott te!

Skriv en kommentar