Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Bröder.

2009-04-16 20:09:22 i Allmänt

Snart kommer Kristoffer och Ludvig hit på fika! Ludvig ska sova över här och imorgon ska vi gå på stan. Han har ju påsklov, den glidaren!


Fiske vid kraftverket i Dalasjö. Juni, 2008.

Kommentarer

Jag dyker upp. Om jag kan komma mellan typ fyra och 6-7 eller från fyra kanske jag ska säga. Ska klippa och färga håret vid kvart över två. Så jag lär vara färdig vid fyra. Ja, jag ska tenta plugga och göra en film till veckan. Så vi kan väl höras av och se hur och när och om och var och sådär det passar. okej? Ja, jag tycker det är skit roligt igen, i allafall idag, jag är som ett barn på julafton varje gång jag öppnar bloggen. Kommer uppdatera som en tok de närmsta dagarna. Haha, hoppas det inte avtar bara : ) PUSS P.S hälsa Patrik igen, den här gången grattis på hans egna namndag : ) D.S
Haha, vi har också haft stekpannedilemmat! Tillslut var det pappa som fick nog efter ett besök hos oss och köpte en ordentlig teflonpanna åt oss. Nu går det på löpande band att steka pannkakor. På Ica maxi har det rätt billiga och hållbara teflonpannor tror jag minsann, om du skulle få för dig att leta. Vilken härligt fiskebild förresten. Hoppas du och lillebror får en härlig helg. Jag kommer upp till Umeå mest troligt så vi kanske ses i krokarna? :) Kram
A E L
alla bilder från dalasjö kraftstn är underbara!

Skriv en kommentar