Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

About running in springtime and tomorrow birthdays.

2009-04-23 20:19:16 i Allmänt

Ikväll har jag sprungit med Alexandra. Träning och terapi samtidigt, sånt är bra tycker jag! Jag längtar till det blir ännu varmare ute så man kan springa i shorts och linne och stanna vid en bäck med rinnande vatten för att dricka. Ikväll sprang jag utan långkalsonger, först var det lite kallt, men sen gick det bara fint. Åh, våren, som jag sagt förut, nu får du komma på rikigt. Imorgon fyller jag år. 22 år ska jag till att bli. Det känns på något konstigt vis som att jag borde vara äldre. Det känns så länge sedan jag år 2006 var 19 och gick ut gymnasiet. Det är så mycket som hänt sedan dess. Men så är det ju i och för sig alltid med mig. Full rulle. Jag är som en ettrig ekorre i ett hamsterhjul, som min vän Fredrik brukar säga. Nu: dusch. Sen: fika. Ännu mer sen: sova.

Kommentarer

Idag fyller du år, tjohej! Grattis grattis på födelsedagen, hoppas kvällen blir kanon. Kram
Anonym
happy birthday! Bärrä åttä år till 30!
Frida Stighall
Happy Happy Birthday Carro!!:)Hoppas du får en bra dag med massa tårta å paket:)Kram!/Frida
Med en enkel tulipan, uppå bemärkelseda´n, jag har den äran, jag har den äran att gratulera!

GRATTIS!
Tackar! Och tack för skönsången ;) Kram!

Skriv en kommentar