Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Till Jessica!

2008-11-06 16:37:33 i Studentlivet

Jessica, min vän! Du är klockren!

Igår när jag läste igenom en bok till föreläsningen idag hade Jessica, som läste boken innan mig, markerat vissa passager så som en understrykningspennefantast alltid gör - även jag. Jessica hade också lyckats hitta ett utav mina absoluta favoritord inom abstrakta uttryck: REFERENSRAMAR. Jag vet att Jessica hatar det ordet och därför plågar jag henne extra mycket genom att använda ordet så ofta jag kan. Igår fick jag igen.


Kommentarer

Jekkapekka
haha, du är för underbar!!!

Skriv en kommentar