Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

INFORMATION KRING KÖRKONSERT.

2008-11-25 20:27:18 i Musik!


DATUM: Lördagen den 6 december 2008

TID: Två alternativ: konsert 1 18.00, konsert 2 20.30

PLATS: Umeå Stadskyrka
 
PRIS: Gratis (det är ju ändå jul!)

REPERTOAR: Klassiskt, modernt, gospel, visa, psalm och folk i fyrstämmig och femstämmig körsats

UPPMANING: Kom dit!

Kommentarer

Mamma
Klart vi kommer !

Kram Mamma !
Jag flyttar ju i helgen, men vi kanske hinner ses någon sväng för lite kaffe eller något : ) Och träning, absolut. Nästa vecka har jag lite mindre att göra än nu, vi tar det då : ) PUSS
roger strandberg
Låter frestande men här härjar förkylning för fullt hoppas det blir en bra tillstälning,

Familjen i V-bäck.
Kristina Grahn
Hej Carro! Jag hoppas att jag kan komma och lyssna på er i kyrkan nästa lördag, det skulle va supermysigt! Men jag undrar, vilken kör sjunger du i? Jag vill jättegärna börja sjunga i en kör igen, det var ett tag sen sist. Vet du om jag kan börja i kören som du sjunger i? Vart håller ni till osv? Det skulle vara kul om du kunde skicka ett mail till mig om lite info och sådär:) Kram från Kristina

Skriv en kommentar