Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dalarna.

2008-05-08 10:07:01 i Allmänt

Vi var ju i stugan i helgen, myste, fotade, krattade löv, löpte, hälsade på diverse släkt och vänner. Jag hann även med lite paparazzifotografering av några fina hus. Jag vet, jag är lite knäpp, men jag gillar det!

 Det är svårt att fota taxvovvar som springer runt som galningar!

image119

Visst har jag kanske världens mysigaste kusin? Oliver är bäst - alla kategorier.



Så här ska det se ut: närkamper, fight och egen boll tillslut. Trädgårdsfotboll kanske är den mest underskattade sommaraktiviteten?

image124


Thimmie trivs bra i stugan.


image125

image126


image127

image128

Pappa är duktig med kameran!

 

Försökte få med hela gården i en bild, men det gick inte. Här är en utav mina drömgårdar i ett trebildsperspektiv.



Ytterligare ett fint hus!

image133

På söndagen åkte vi hem.


Skriv en kommentar