Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Att lista detaljer.

2008-06-30 19:30:26 i Allmänt

Med inspiration av Linnea och Emily.

Kontaktlistan i telefonboken och några randomsiffror.

HAR DU PUSSAT NR 2?
Alexandra. Ja, det har jag gjort. En vänpuss!


VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
Anton Sjödin. Han är son till Örjan och Eva som har islandshästturridning i Näsåker. Min moster har sin häst uppstallad hos dem. Han har bott inneboende hos min bror i ett år och han har mitt bord och jag har hans lampa.


NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
Desiré. Inom kort hoppas jag! Vi brukar springa på varandra på Mördarbarbros fyspass.


ÄR NR 18 SÖT?
Anneli Andersson. Klart hon är söt! Hennes skratt är det inte mycket som klår!


VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK AV NR 33?
Elisabeth. Att hon var karismatisk och att jag nog skulle komma att tycka om henne väldigt mycket vilket jag gör.


NÄR TRÄFFADE DU NR 9?
Andreas Westergård. Min kusin! Det var när vi körde vår kusinfight i kubb och när han tog bilder på brorsan som gjorde att hela samlingen runt bordet nästan avled av skratt!


NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG?
Anna Karlsson. Till hösten! Hon och Pär och deras valp flyttar tillbaka till Umeå!


ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
Anna Engberg. När det gäller grammatik är jag bästa vän med Anna. Hon kan allt inom språk. Allt.


HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Alter ego. (Emily alltså!) Har vi det? Jag minns ej. Tror inte det.


SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
Anders Wennstig. Med tanke på att jag är upptagen och att jag varit tillsammans med hans bästa vän Adam, så nej.


VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Emil Sund. MUSIK! Fotografiering, te, gitarrer, konst, ljud och människor.


KÄNNER DU NR 1?
Adam. Ja, jag känner honom. Vi var tillsammans i 9 månader.


SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Andrea Filipsson. Ja! Vi är ju låtsastvillingar!

Kommentarer

Skriv en kommentar