Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

När sommaren är som bäst.

2008-07-20 19:24:16 i Allmänt












Efter en helg av aktiviteter som vattenskidor, middagar, nattliga spökhistorier vid elden, promenader och badtunna är det klart att man blir trött. Fast bra trött, tillfredställt trött. Jag har en fin familj. Båda min och Patriks.
Jag följer Timmies regel för nya tag: sömn.

Kommentarer

Härliga bilder!



Ja det borde vi verkligen, det tycker jag vi lovar här och nu. Det var en rolig tradition.
Mamma
Mamma
Härliga bilder efter en härlig helg ! Thimmie sover fortfarande glad att vara hemma i Dalasjö igen. Det kom en hagelskur när vi varit hemma ca. en halvtimme. Den här gången han vi rädda blommorna men blev ordentligt blöta och kalla.

Kram och än en gång tack för en härlig helg !

kram Mamma !

Skriv en kommentar