Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En utav sommarens bästa dagar

2008-07-28 20:16:55 i Allmänt

utspelade sig i fredags.

En dag på Bettnessand som avslutades med grillning med världens skönaste samtal!





Lägg märke till fotbollsmålen! Ängarna hemma vid lägenheten.

Kommentarer

Såg ju hur mysigt ut som helst det där! :)
Åh! Det såg verkligne inte dumt ut, vilket fint kort på dig vid grillen!



Inte länge förrän jag kommer ner nu! Jag längtar!
haha, vilket snyggt strandkort:P:P

nu vet ja varför ja inte ska vara på stranden!

Du är snygg! Puss

Skriv en kommentar