Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ducks.

2008-04-08 13:19:26 i Allmänt

Ankor är verkligen fula. Och lynniga! Här kommer beviset.

    

Först börjar jag lite tveksamt att närma mig ankorna. Ger dem lite bröd och byter några ord med herrarna som valde att komma fram. De verkar dock inte så kärvänliga och börjar picka mig på fötterna varpå jag flyger upp.
Där ser ni. Ankor ska man akta sig för.

Skriv en kommentar