Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Amelias dop

2018-09-25 13:10:00 i Allmänt

Den 18 augusti döpte vi Amelia Gerda Vilhelmina i Risbäck kyrka. Vi hade valt en gudförälder från vardera syskonsida så Kristoffer och Acke är gudföräldrar till Amelia. 
Rodda liten storebror som helst ville leka tiger under dopceremonin.
Sen blev det tröttsamt för syskonen Berg under musiken som var sövande tydligen, hehe. 
Dopvatten från Lillraijan såklart!
Två glada föräldrar och två trötta barn som somnade i bilen på väg till dopfikat.
'
Det här är mina killar, rör ej!
Och som en bonus under dagen var ALLA kusiner på plats så vi passade på att ta en kusinbild då den senaste bilden hade några år på nacken och Oliver var typ 1 meter kortare...
 
 
 
 

Skriv en kommentar