Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Plus-listan

2017-01-04 23:54:51 i Allmänt

+ Att Jessica ringde under promenaden så att den blev mycket trevligare!
+ Att jag och pappa jammade loss i kväll efter att vi gjort viktigheter.
+ Att jag snart är klar med en stor rensning av linneskåpet (utlovar bildbevis).
+ Att våra täcken och kuddar hängt ute på vädring i dag och att vi nu har krypit ned i en renbäddad säng!
Ps: om det bodde några kvalster i täckena borde de ha frusit ihjäl. Nu visar termometern 28 minusgrader. Tur att jag får ligga under duntäcke och yllefilt! 

Skriv en kommentar