Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mot Borgafjäll!

2016-10-29 08:27:49 i Allmänt

Här är en bild från förra gången jag var i Borga hos Johanna, september 2014.
När Vidar ska förmiddagsvila sätter vi oss i bilen, plockar upp Emma och åker mot Borgafjäll där vi ska hälsa på Emmas kusin och vår vän Johanna. Först lämnar vi Vidar hos farmor och faster eftersom Christoffer jagar och så fortsätter vi till fjälls - tjejdygn med andra ord, så himla kul!
 
 

Skriv en kommentar