Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fredagsoutfit

2016-10-21 14:24:00 i Allmänt

 
Hej! Det är jag, Vidar, som bloggar. Tänkte visa er min eminenta fredagsoutfit som består av en mix mellan gammalt och nytt. Jag försökte verkligen sitta still när mamma skulle ta bilden men det ÄR ju så kul att fara omkring som ett jehu!
Hängselbyxorna är gamla och det är farbror Acke som krupit omkring i dem när han var liten. De är mjuka och sköna och passar perfekt till den randiga bodyn från Lindex. Sockorna har jag dragit av mig och slängt lite nonchalant på mattan. Det hör till stilen, liksom.
Napphållaren är ny och kommer från Mini Mocks. Den är jättebra för den håller reda på min napp! Tror att mamma beställt den på Lapland Eco Store.
Och titta här då! Världens finaste lilla tennarmband som jag fått av mammas kollegor och vänner Ingela och Lotta och nu kan jag ha det! Perfekt matchning till dagens outfit, eller hur?
Jag och mamma kom just in från en promenad med Anna-Karin och Alice. Jag satt vaken i vagnen hela tiden och lyssnade på deras surr och försökte få en glimt av den där söta Alice som bara låg och sov hela tiden och inte gjorde någon notis om mig. Typiskt. Nu har vi fikat mellanmål och jag ska snart ta en nap. Hej då!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Men åh, jag dör på brallorna. Snygg outfit Vidar!
Svar: Han hälsar tack :)
Carolina Lidström
Monika Helena
Men hjälp vad söt han är. Man blir glad i själen. Kram.
Svar: Ja, det blir man. Snacka om lyckopiller! :) Kram!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar