Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Adventsmys

2016-11-30 08:39:00 i Allmänt

Eftersom jag var borta från lördagkväll till söndagkväll tjuvstartade vi adventsmyset i fredags. Vidar tycker det är spännande med alla nya adventsprylar som är framtagna och allt han kommer åt undersöks noggrant.
Ursäkta grynig bild men den är så fin, visst? Major är en riktig knähund och så fort någon sitter på golvet kommer han omedelbart och slår sig ner.
Vi bjöd på glögg, kaffe och nybakta saffransbullar med smörkrämsfyllning. Smarr!
 
 
 

Kommentarer

Maria
På riktigt. Det finns INGET mysigare än hundar som gör så där! Fin bild på far din 😃 Kramkram
Svar: Håller med! Att krama en hund är så sjukt mysigt och gosigt! De är så varma och trygga <3 Kram!
Carolina Lidström
Emelie
Vars har du köpt tyget till sofflocket?
Har bordstabletter i det mönstret och älskar det tyget, skulle gärna ha mer av det ☺
Svar: Jag har köpt det på Olssons tyger för flera år sedan men det lär finnas kvar för det är ett klassiskt tyg! :) Tror man kan söka på "Bolster-tyg"! Lycka till!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar