Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Världens vackraste gym

2016-05-27 09:37:00 i Allmänt

Välkommen hem till mitt gym! Vackraste vyn och garanterat fritt från ingrodd svettlukt.
Utomhusträning går att variera i oändlighet. På en grästmatta, en sluttning och med en kettlebell, bänk och ett gummiband tar man sig långt!
Och så får ju kreativiteten jobba lite mer än i ett vanligt gym bland färdiga maskiner.
Så här fint var det i gårkväll när jag körde tabataintervaller!
 
 
 
 

Skriv en kommentar