Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fullsta, del 2

2016-05-10 08:02:00 i Allmänt

En dag åkte vi till mammas kusin Maria i Hedemora. Maria och hennes Filip fick en liten Astrid fyra dagar innan Vidar föddes så det var extra kul att träffas och jag längtar redan till i sommar när vi ses igen! De bor i detta fina hus!
De bodde i ett kulturminnesmärkt område där vägen slingrade sig genom de olika byggnaderna. Så himla mysigt att gå där!
När vi kom hem till stugan igen hade vi blommor på dörren från mammas farbror Sören.
På måndagen hälsade vi på hos min vän Malin och hennes grabbar. Theo var en utmärkt lekfarbror till Vidar!
Självklart måste man dokumentera när löven på björkarna slår ut.
Björklöv mot blå himmel - sommaren personifierad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar