Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Påsken 2016

2016-03-29 12:05:00 i Allmänt

 
Faster Linda håller i vinterbarnet Vidar som var kittad för utevistelse från topp till tå!
På påskaftonen var det dags för det årliga Rajarycket. Polarbjörnen hälsade på alla barn
något Vidar, som sov sig genom hela tävlingen, missade. Han får ta igen det nästa år!
Jag hade önskat Matjesillstårta på påskbordet och Thomas kan man lita på!
När alla 20 personer var mätta körde Acke igång ett extremt bra uppstyrt musikquiz där resultatet var tämligen jämnt!
När det är påsk får man ha med sig godis på utflykten!
Utelunch!
Tack alla inblandade för en mycket bra påsk! Synd att det alltid ska gå så fort!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Så härligt ni ser ut att ha haft det! VIlken ljuvlig påsk :)
Ser ut som ni hade en riktigt fin påsk! Älskar solbrillorna Vidar har på sig, riktigt coola :) Alltså det där med att ha en brasa ute i snön ser riktigt mysigt ut.
Svar: Ja, visst har han coola brillor? :) Solen är ju så stark nu på våren så man vill skydda de där små ögonen :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar