Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

På språng!

2016-03-01 19:24:43 i Allmänt

I eftermiddag har jag och min vapendragare och son varit på språng. Först var jag på besök hos tandläkaren för kontroll (inga hål, hurra!) och då hängde Vidar med Christoffer en stund. Sedan gjorde vi ett kort stopp hos Hanna och Ludvig. Klockan 14.00 hade mina kollegor bjudit in mig på fika och uppvaktning och det var så roligt att besöka jobbet med en liten bebis. Saknar jobbet en hel del faktiskt men inte då jag såg en av mina kollegors rättningshög... hehe. De hade ordnat fika och så fick jag blommor och presentkort, så snällt! 
Efter blöjbyte och amning for vi vidare till Pralineriet för fika med Evelina och Viking (kände för ännu mer sockerpåfyllning för att fira att jag inte hade några hål...:) ) och där satt vi en bra stund och surrade och åt Monikas goda chokladpraliner. Bra tisdag!

Skriv en kommentar