Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Magiska kyrkor och glada släktband

2016-03-14 07:50:48 i Allmänt

I lördags var vi på Christoffers kusinbarn Noomis dop i Risbäck kyrka, en liten fjällkyrka som har ett magiskt läge. Vi ska döpa Vidar här också. Tog denna bild och upptäckte sedan det häftiga lila skenet inifrån sakristian. Wilma sa att det nog var Elsa från Frost som var där inne!
Bröderna Berg hade dressat upp dagen till ära och självklart var inte Vidar sämre utan även han hade fluga!
Tog en liten familjebild när vi går i annat än Lundhagsbyxor och underställ, hehe!
Vilma var så glad över sin nya tremänning och tog så bra hand om honom. Barn alltså. Blir tårögd av denna bild. Mvh/gravidhormonerna som övergick till amningshormoner
 
 
 
 

Kommentarer

Anonym
Ååååh, så underbart fins bilder. Och ni är ju så fantastiskt vackra tillsammans! Så typiskt att jag inte kunde komma.
Penélope
Ååååh, så underbart fins bilder. Och ni är ju så fantastiskt vackra tillsammans! Så typiskt att jag inte kunde komma.

Skriv en kommentar