Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En bok med minnen

2016-03-09 10:32:52 i Allmänt

 
Den här fantastiska boken med bilder av Elsa Beskow fick Vidar av mormor och morfar när han kom hem från BB.
En hel bok att fylla i om minnen, vanor, personlighet, högtider och mycket mer! Bilderna är ju helt makalöst fina. 
Haha! Skrattade när jag fyllde i detta för när jag fick upp Vidar på bröstet skrattade jag så mycket eftersom han var så sjukligt lik sin far! Men jag tror jag börjar skymta en liten skrattgrop på höger kind och den har han minsann fått av mig! 
Jag och mina syskon har också varsin bok om våra första år och det är så roligt att läsa i dem. 
 

Kommentarer

Veronica Wallgren

2016-03-09 - 12:02:43
Åh vad fin :) har också köpt en bebisbok till bebisen :)

Skriv en kommentar