Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Efterkontroll hos barnmorskan

2016-03-11 07:40:00 i Allmänt

I går var jag på efterkontroll hos barnmorskan. Det känns som om det var nyss jag satt där, höggravid, åtta dagar efter BF. Och i går satt jag där med en liten pojke. En pojke som är hälften mig och hälften Christoffer. Så häftigt!
Kontrollen gick fint och jag fick grönt ljus att leva på precis som vanligt! Så skönt! Som jag sagt innan: kroppen är helt makalöst fantastisk!
I eftermiddag åker vi upp till Raja där Christoffers kusinbarn Noomi ska döpas och vi stannar där till på söndag så jag önskar er en fin helg redan nu!

Kommentarer

Wow, så häftigt att du fick gå dit som MAMMA nu. Längtar så tills det är jag som sitter där :D
Svar: JA! Det var så himla häftigt! :) Snart är det också din tur! Inte så länge kvar nu :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar