Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vågor

2016-06-16 21:04:11 i Allmänt

Det går i vågor. Tillfrisknandet. Ena stunden vill jag UT och GÖRA NÅGOT och andra stunden är jag en blöt fläck. Tyvärr mest det sistnämnda. I dag gaskade jag upp mig, tog en dusch och satte på mig en somrig klänning men vem försökte jag lura? Huvudet dunkar och kroppen är SÅ JÄKLA TRÖTT. Nu ska jag äta kvällsfika och läsa. Om jag orkar. 
Återigen tack. Tack för alla fina ord och tillrop om krya-hälsningar. Det värmer en jäntstackares bröst ska ni veta. 

Skriv en kommentar