Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

1 juni

2016-06-01 21:21:01 i Allmänt

Ännu en varm dag är strax slut. Det luktar sommar ute och jag vill aldrig gå in. Körde nyss ett träningspass ute och svetten rinner av mig men Christoffer har ockuperat duschen. I dag har jag och Vidar hälsat på Emma och träffat lilla valpen Holly som var så fin! I kväll har Ludvig och Hanna varit här och så fick sig Vidar ett bad. Något som verkligen glädjer mig är att han verkar gilla vatten och att bada! Det bådar gott för roliga badstunder tillsammans!
 
 

Kommentarer

ajlimullersandvik.blogg.se

2016-06-03 - 06:03:38
Hejpa, tack för din kommentar om min sommar bucketlist, hoppas du gör en du också :D

Jag lade till "bada utomhus" men är en riiiiktig badkruka så... havet vet jag inte om det blir >.<
Svar: Man får bara kasta sig i, även om det är kallt :)
Carolina Lidström
Åh, vad mysigt med en badpojke :D:D
Svar: Ja! Visst är det? Ser fram emot när han blir äldre och vi kan bada utomhus! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar