Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ett hej

2016-07-19 22:35:35 i Allmänt

Här kommer ett hej från oss. Vi har det hur bra som helst här i stugan och kom ner lagom till solen och värmeböljan. Vi badar, läser, leker, vilar, springer (första rundorna sedan sorkfebern och det var jobbigare än de första rundorna efter graviditeten! Men nu är sorkfebern förbi och jag ska överta kondition och styrka igen!), går promenader, cyklar, fikar, tittar på kor och hästar och plockar massa hallon, blåbär, kantareller och Vidars favorit, smultron! Flygresan gick strålande och Vidar var sitt vanliga coola jag till skillnad från sin mor som profylaxandades genom start och landning... Mvh/lite känslig för skakningar
Ut och plocka kantareller hörni! Finns massor!

Kommentarer

Vad skönt att Vidar tog flygresan så bra! Ni hade tur som prickade in det fina vädret. Låter som ni har det bra i stugan!

Skriv en kommentar