Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Söndagmorgon

2016-02-14 09:09:14 i Allmänt

God morgon! Eftersom Vidar verkar vara en sjusovare ligger vi fortfarande i sängen. Han har precis ammat och vaknar nog strax. I dag har Christoffer bebispermis och även han väljer hundar, hehe. Han är på hundutställning i Gideå, dock bara som sällskap till några från byn. Jax är klar med utställningar (får C feeling kanske Jax ställs ut någon gång till i championklass) och Major måste garva på sig lite och släppa valppälsen innan han ställs ut. Major ska börja ringträning i kväll för att miljötränas och förberedas inför utställningar. Mina och Vidars planer för denna söndag är att ta det lugnt och ta dagen som den kommer. 

Skriv en kommentar