Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Linda

2016-02-10 22:52:29 i Allmänt

Här är Linda. Världens bästa svägerska och faster. Hon har fantastiskt bra hand om barn och har varit här i ett dygn och servat oss! Tycker extra mycket om henne när hon gör mackor och mjölk till mig och skickar mig att vila (något jag är så katastrofalt dålig på). 

Kommentarer

Faster, svägerska, syster & gudmor
Åååh vad du är go, kram på dig <3 saknar er redan!

Jessica

2016-02-12 - 18:04:41
Vad fint att få lite hjälp, det kan jag förstå är sjukt uppskattat som nybliven förälder! Skönt att ha möjligheten att få avlastning!
Svar: Ja, det är hur bra som helst! Och så vetskapen om att Vidar får växa upp med ett så stort och fint skyddsnät runt sig känns tryggt :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar