Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen del 1023455

2016-12-06 08:52:00 i Allmänt

Nu kör vi "Livet ur mobilen" igen och drömmer oss tillbaka till sensommar och tidighöst! Myrguld i stora lass!
Gott med jordgubbar!
En augustimorgon i Raja vaknade jag upp till detta <3.
Lagade denna rätt en dag. Den var god.
Var sommarbrun och hade en bebis med knubbiga lår. Nu har han skjutit så enormt på längden och mycket av knubbigheten har försvunnit :(
Alltså ja. Det blir rätt mycket bebisspam i detta inlägg men vad kan man säga annat än att det är rofyllt med bilder på sovande barn?
Vi klädde oss kalasfina i sommarklänning och sjömansdress och gick på kalas hos morfar. Vet ej varför bilden är felvriden men sjömansdressen kompenserar för det.
Provsitter mormor och morfars nya utemöbler.
Lek med Liv i Latikberg.
Christoffer vs Vidar, hahahahahaha.
Gammelmoster Lillan och Vidar pratar om viktiga saker.
Plantering av ek hemma på gården. Blir spännande att se om den överlever.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar