Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Full rulle

2016-08-30 09:03:22 i Allmänt

I går var vi på språng hela dagen så jag hann inte blogga annat än det inlägg jag förberett om Vidars dag. Eller vänta... det var ju Vidar som bloggade det, hehe. I går hängde vi på mitt jobb i flera timmar och pratade med saknade elever och jobbarkompisar. Kul tyckte Vidar som gick från famn till famn och hjälpte till lite i elevfiket. På kvällen hade vi möte med byaföreningen. Till helgen går ju den årliga surströmmingsfesten av stapeln så det var lite planering kring det. Jag och Vidar hänger dock på mormor och morfar ner till stugan för mammas moster Lillan fyller 90 så det blir kalas för henne! Kul!
I dag ska vi till Latikberg och hälsa på Sandra och Liv. Ha en fin onsdag!

Skriv en kommentar