Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sovmorgon!

2016-04-02 08:59:36 i Allmänt

Här ligger jag och min morgonpigge gosse och ammar. Vi är i Raja i helgen och jag fick sovmorgon i dag då Vidar hängt med pappa och farmor under morgonen. Önskar er en fin lördag! Vi ska på skoter- och fiskeutflykt!
 

Kommentarer

Silvia

2016-04-02 - 09:02:56
vad mysigt det ser ut, längtar till juni då jag också får ha en liten och amma och gosa med :D

www.vonlila.se
Svar: Åh! Spännande! Ja, det är verkligen mysigt!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar