Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Kärlek vid första ögonkastet?

2016-04-12 21:54:00 i Allmänt

I dag har Vidar haft sin fjälla Liv på besök. De låg och tittade på varandra och de var så himla gulliga! Liv är ganska precis en månad äldre än Vidar. Titta på hennes fina kalufs! Jag och Sandra gick promenad och åt lunch och surrade fort bort ett par timmar. I kväll har jag också surrat med två andra finingar, Emma och Johanna. Så himla tacksam över alla bra personer i mitt liv.
 

Kommentarer

Skriv en kommentar