Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Gyllene ljus

2016-04-11 21:30:00 i Allmänt

När jag kom in från en kvällspromenad med mamma var det ett gyllene ljus i gästrummet. Solen var precis på väg ner och lyste in i rummet. Så himla härligt det är med ljusets återkomst. Tänker på det flera gånger per dag.
I dag har jag och Vidar träffat mammorna och bebisarna i vår föräldragrupp. En mysig stund på dagen!
 

Skriv en kommentar