Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lyxtorsdag

2015-11-05 21:09:00 i Allmänt

I kväll hade vi turen att bli bjudna på middag av våra kompisar i grannbyn, Gabriel och Marika. Så lyxigt att direkt efter jobbet åka dit och sätta sig vid dukat bord! Fram för fler middagsbjudningar i vardagen! De har två döttrar som är så himla goa och varje gång jag umgås med ett barn nu under graviditeten längtar jag ännu mer efter vårt egna barn. Nu ska jag packa en liten väska inför en natt på hotell i Lycksele med Christoffer och på lördag ska vi på spa. Åh. Det längtar min kropp efter kan jag lova!

Kommentarer

Det är det lyxigaste som finns, att få sätta sig vid dukat bord!
Ha det så mysigt nu i helgen och käka lite hotellfrukost för mig också ;) Kram

Skriv en kommentar