Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hej hej från nattsuddaren!

2015-11-26 04:21:17 i Allmänt

Har börjat sova oroligt nu. Vaknar några gånger per natt och behöver kissa och vända mig om. Det märks att bebisen tar plats. I natt har dessutom moder natur ordnat med ett månsken som lyser upp hela sovrummet. Försökte ta en bild så jag kunde visa er men det blev ingen rättvis bild av månskenet. Om två timmar ringer klockan så nu ska jag slumra vidare! Längtar till jullovet då jag inte behöver känna stress över att vakna om nätterna för då kan jag ju vila på dagen. Nu är det dock inte länge kvar! Jag ska kämpa på. Med nattsudd, månsken och jobbet. Hoppas ni får en fin torsdag. 
Bjuder på en bild från v. 14 då jag tyckte att det blivit en liten kula på magen. Eh, nja. Så här i efterhand är det är ingen kula, hehe.

Skriv en kommentar