Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En himmelsk kombination

2015-11-27 09:41:00 i Allmänt

En av mina absoluta favoritpianister Martin Hederos har tillsammans med min husgud Sofia Karlsson gjort ett album. Tänk om jag hade tid och ork att åka och se dem live nu i december. Vilken dröm det hade varit.  
Vad ni än gör denna novemberfredag: lyssna på detta. 

Kommentarer

Alltså ORKAR INTE hur bra de är. Folkkonsert i Vilhelmina i en framtid - Det vore något? ;) Kram!
Svar: MEN JA! Åh! Det hade ju varit jättekul!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar