Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Svartvinbärsjuice

2015-05-02 09:34:00 i Allmänt

Här har ni världens godaste juice! Full med vitaminer och inte fullproppad med socker som alla andra juicer. Det är min svärmors sambo Thomas som gjort den. Förra året gjorde jag och mamma också juice på våra vinbär men i år ska jag göra ännu mer för denna dryck är beroendeframkallande! Vi fick sex stycken flaskor i går och jag och Christoffer drack upp en var i gårkväll, hehe. Svarta vinbär är rika på antioxidanter. Dessutom är svarta vinbär ett av de bär som innehåller mest C-vitamin men också nyttigheter som fibrer, K-vitamin och folsyra. Heja svarta vinbäret!
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar