Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Snart dags för avresa!

2015-05-09 13:31:59 i Allmänt

Nu är allt packat och klart för avfärd och vi har precis ätit lunch. Jag och mamma gick på en långpromenad med hundarna i skogen och där har all snö snart försvunnit, äntligen! Nu kanske jag kan sitta still i några timmar när vi tar oss till destination Mallorca. Hoppas ni får en fin vecka så hörs vi igen när jag kommer hem!
Förra året när vi var i Kroatien dit vi gärna åker igen. Jag har varit på Mallorca en gång tidigare. Då var jag åtta år, drack jättemycket Fanta och apelsinjuice och lärde mig att simma! Undrar vad denna resa för med sig? Vi är ett gäng på elva personer som åker med anledning av Kikkis 50-årsfirande, så kul!
 
 
 

Kommentarer

Fridasofias
Trevlig resa!

Jessica

2015-05-10 - 22:17:36
Åh vad kul! Mallorca åkte jag och min kille till förra sommaren! Vart ska ni någonstans? Ha en fin resa och njut av solen! :)

Therese Bjärstig

2015-05-11 - 09:52:24
Hoppas ni NJUUUUUTER!!!! Ladda batterierna och umgås, skrattar och har det fint <3 Ser fram emot massor av härliga bilder då ni landat här hemma igen :-D

Maja

2015-05-14 - 18:12:16
Åh vad härligt med resa! Vi kom hem från Spanien i söndags efter några dagar i strålande sol. Verkligen en bra grej att åka på semester i maj. :-)

Skriv en kommentar