Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Finbesök

2015-05-04 22:10:17 i Allmänt

I kväll har jag haft besök av min fina vän Anna.
Jag: Jag tror att vi på två timmar hinner prata vad vanliga människor pratar på tre timmar.
Anna: Ja, rummet blir helt syrefattigt när vi är klara!
Jag och Anna våren 2010 när vi styrde en blommig vårfest för våra vänner! Haha, det var ett mycket roligt kalas vill jag minnas.

Kommentarer

Therese Bjärstig

2015-05-05 - 12:31:20
Härligt! :-) Här hade jag frukostdejt med grannen å vi surrar också så att det tar slut på syre, i alla fall om du frågar min bättre hälft som har svårt att få en syl i luften, men då jag intog frukost emellanåt och var tvungen att tugga så fick han ju sticka in emellanåt iaf ;-D Ha en fin dag!

Skriv en kommentar