Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

VM-avslutning

2015-03-01 08:27:57 i Allmänt

I dag avslutas Skid-VM i Falun. Tänk vad bra om VM varit förlagt till kommande vecka. Då hade jag kunnat följa alla lopp, hehe. Har sett en del och är imponerad över Sveriges insats. Starkt jobbat. I dag blir det fem-milen i kombination med golvläggming i rummet intill. I går var Moa här och hälsade på. Skönt att kunna snacka bara vi utan att bli störda av Christoffer och Adrians älghundsnack (de var i Lycksele på Västerbottens älghundklubbs årsmöte). Dagens planer är en promenad med Sabina som är hemma en sväng från Göteborg, golvläggning, handling och hundträning. Hoppas ni får en fin söndag!
 

Kommentarer

Sabina
Kanonstart på söndagen ❤️! Kul att höra att det gått så bra för dig och Imra ikväll! Kram
Svar: Ja, verkligen! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar